Monday, July 27, 2009

~Persidangan oh Persidangan~

Alhamdulillah semlm semuanyer selamat menjayakan persidangan...hehehe semua tuh means pu3 bahagian sri gading...even sbnrnyer masih x sihat aku gagahkan jugak diri...hope org tak perasan la kan....

Semlm persidangan dirasmikan oleh naib ketua umno bhgn sri gading Tn Hj Mazlan Katimon....ucapan penuh berisi...aku suker...yg best tang pantun n juga tang kata-kata hikmat.... sudah tiba masanya kiter harus berani mempertahankan nasib kaum kita sendiri....
Then persidangan pun berlangsung.....penyelaras dr Gelang Patah...x sangka lak aku akak yg aku jumpa kat Bukit Gantang tuh akaknyer dr Gelang Patah n dia Setiausaha Kerja Pergerakan Puteri UMNO Malaysia...kak radin...friendly n comel...:D


Tiba masa ucapan penangguhan hurmmm masa nih la semua org kecut jerk bukan aper bila masuk bab2 pengucapan awam nih mmg kiter kadang2 kurang keyakinan diri.... aku nih pun beranikan diri jerk....kak Wati dah sediakan teks tiba2 dia x nak ckp pelik gak aku.....tp x nak malukan puteri bhgn aku gi jerk la berucap...ucapan aku biasa2 jerk...tp aku sgt mengkagumi ucapan dr perwakilan dr ibah (one of my junior kat STA) n kak mimi dia nih dr zon aku zon tongkang pechah....hurm aku sgt2 bangga sbb ucapan perwakilan kali nih penuh berisi berbanding thn2 lepas asyik2 ucap tahniah dpt jayakan persidangan mcm mana pun nak gi ke depan tuh bukan sesuatu yang senang.....even ucap tahniah pun aku ucap syabas kat dia org sbb sekurang2nyer dia org berani tampil ke hadapan....

masa ucapan datuk pun penuh dgn mengingati sejarah...w/pun dulu aku paling mls bab sejarah nih biler dh menceburi bidang politik nih baru aku sedar kalo x de sejarah dulu x kan ader aku yg hari nih....malaysia hari n melayu yg hari nih...sesungguhnya aku sgt2 bersyukur.....

1 comments:

Chuckiesd said...

wah dah join PU3 dah ye..bagus laa dari wat kerja-kerja yang tak berfaedah...