Monday, April 7, 2008

.:: Personality Test ::.

Hurm bangun pagi nih terus jerk kemas dapur sbb semlm ader maulud diba' kat umah...last nite dh basuh pinggan mangkuk yg besar2 jerk lum basuh....dah siap jerk sumer terus ngadap pc...jawi tak siap lagi hehehehe...saja surf nk cari personaliti test...:) jumper satu yg nak tau pasal diri kita kat bawah nih aku paste kan tuk tatapan korang

PERSONALITY TEST
Tips Mengenal Diri Sendiri Melalui Tarikh Lahir Dari Dr.Fadzilah Kamsah..
1. Pemimpin
2. Lembut
3. Kemas (Cerewet)
4. Rajin
5. Boleh berbincang
6. Angin
7. Patuh
8. Bisnes
9. Glamour


Contoh: 01 10 1981

0 + 1 = 1

Maka kotak pertama adalah 1..
Kemudian campurkan kesemua nombor..

0 + 1 + 1 + 0 + 1 + 9 + 8 + 1 = 21
Kemudian hasil campur yang lebih dari 9 akan dicampur lagi seperti :

2 + 1 = 3

Maka kotak kedua adalah 3..
Selepas itu kotak pertama akan dicampur ngan kotak kedua

1 + 3 = 4

Maka kotak ketiga ialah 4..
hasilnya..

1 : Pemimpin
3 : Kemas (Cerewet)
4 : Rajin

Maka anda sudah cerminkan diri anda mungkin sifat-sifat ini ada dalam diri anda dan mana tahu mungkin suatu hari nanti dengan sifat ini anda akan menjadi seorang yang berguna

p/s: after buat personaliti test yg aku jadikan contoh tarikh lahir aku tuh...dpt aku buat kesimpulan yang aku mmg betul ader 2 dari ciri kat atas...born as a leader...setakat nih leadership yg ader dlm diri aku nih tak teruji lagi...:)

1 comments:

pencil colour said...

hohohoho
cam tuh ek???
aku dah buat utk aku punye birthday
and end up with this result
1 9 1
ambik ko!!!
giler byk ler pemimpin aku nie
diri sendiri pun tak terpimpin ekekekekek